save your energy

Sunday, August 7, 2011

Irbid sunyi


07.08.2011 menjadi sejarah kepulangan terbesar pelajar2 yarmouk, Irbid, Jordan.

Jam 6.15pagi housemate aku dah siap2 nak gerak pergi mator @airport. Sedih, rasa macam nak nangis je nak2 bila baca status2 dan comment2 kat wall post student2 Jordan khususnya budak2 Irbid. Group untuk hari ini je hampir sebahagian besar pelajar2 yarmouk balik Malaysia. Aku kira ini jumlah terbesar berbanding-banding dengan sebelum ini. Tak lupa kepada batch tahun 2 akhawat, nisa, fadh, along, enung, syikin, ida, ummu, k.ater dan wani najmy aku ucapkan selamat pulang ke Malaysia. Moga selamat pergi dan kembali. Manfaatkan masa anda di Malaysia sebaik mungkin.


Sedih, sebak semua ada dalam diriku tika, tapi apakan daya banyak lagi kerja yang perlu aku selesaikan. Ya Allah, kuatkan aku untuk terus tabah dijalanMu ini. Sabar dan terus sabar, tinggal setahun je lagi.

Ya Allah moga setahun berbaki ini dapat aku manfaatkan sepenuhnya dengan perkara-perkara yang berfaedah. InshaAllah.

No comments:

Post a Comment